sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Dubluri în antiteză


Interior suflat în litere
 pe-un cer petală de crin
..................................................................
Sunt un eu negat
 – om cu suflet mut
 şi gând cu dar de afirmare;

sau poate un tu uitat,
prăfuit pe-o poliţă cocoşată
cu colţ de cobră într-o venă cavă;

 poate tu-ul are o consoană
pentru vocala mea
şi eul are o propoziţie
pentru gândul tău;
 poate că am fost tot timpul
, noi,
un întreg spart
în punct şi foaie albă.

Încerc  să m-aud ,
 poate ticăituri
se fac cercel cu strălucire
într-o ureche goală, fadă,
urechea mea,
urechea ta,
iar o mărgea rotundă
 cu inimă patrată
ne şopteşte adevărul potrivit.

Broboane de sudoare
 îmi necăjesc fruntea
   -   nu mă aud,
căci eul si tu-ul
gonesc nebuni prin mine,
opuşi şi goi de completare,
la fel si plini de urlete zgâriate;

Gonesc către diferit,
gonesc către antiteză clară;

dar antiteza-I una
şi are nevoie de doi
să-I pună perfuzii,
să-I sufle viaţă.



5 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo! :) Imi place stilul tau!

Miruna R. spunea...

Thanx :)

Mihai Livrescu spunea...

Ce-ai scris e-un inger invizibil.

Miruna R. spunea...

Multumesc, apreciez parerea ta cu adevarat :)

Anonim spunea...

e zenobia lui naum ... simtita nu citita

Trimiteți un comentariu

Ce crezi despre?